2011-03-25

Många kattungebilder


Flash och Aurora
Flash
Behöver en katt gå på kattlådan behöver alla gå
Eclipse
Kattungar i en hög
Blizzard och Eclipse
Flash blir tvättad av mamma
Earthquake tvättar sig
Phenix myser med sina ungar
Eclipse
Earthquake och Blizzard
Phenix, Hurricane äter och Eclipse sover

Nu äter alla själv för utom Aurora.
Dom äter Phenix mat men det gör inget för hon äter
också kattungemat för att komma i form igen.
Idag har alla kattungar fått sina klor klippta.
Oj vad många bilder det blev, men det är
svårt att låta bli.

3 kommentarer:

  1. Phenix jagade kattungarna runt runt i sängen imorse och jag tror att hon tog slut först av alla :-D

    SvaraRadera
  2. Å Flash! Så himla fin han är! Jag längtar ihjäl mig! Alla är så söta och växer så fort!

    Jonna

    SvaraRadera
  3. Ja dom är så söta. Det var meningen att jag bara skulle ta ett par bilder till bloggen men det slutade med över 100 bilder. Tiden går så fort när man går in till dom. Jag förstår att du längtar men vips så är vi där.

    SvaraRadera

Planer