2011-05-04

Veckans vikter


Jag var ju bara tvungen att lägga upp denna bilden
på Matrix och Flash

Aurora 1.408 kg
Flash 1.727 kg
Hurricane 1.800 kg
Eclipse 1.408 kg
Blizzard 1.448 kg
Earthquake 1.908 kg 

Veckans vikter, ser riktigt bra ut tycker jag.
Nya veckobilderär på gång.
Blev inte speciellt bra bilder, kattungarna är inte
stilla en sekund, jag tror jag höll på och jagade dom
nästan två timmar för att få lite bilder. Får försöka
hitta på något speciellt till nästa vecka, men då
är dom ju redan tolv veckor och redan på torsdag
flyttar Earthquake till sitt nya hem och Blizzard på
fredag, sen är det en vecka kvar innan Flash flyttar,
Eclipse och Hurricane flyttar i början av juni.

3 kommentarer:

  1. Susanne Stjernholm2011-05-04 21:10

    Nu börjar vi räkna dagar! Ska bli så kul att få hem Earthquake!
    Tänk vad fort det gått ändå!

    Susanne

    SvaraRadera
  2. Vad lungt det kommer att bli här, ingen Earthquake som jagar dom andra kattungarna, men jag vet ju att han kommer att få andra kompisar att jaga istället.

    SvaraRadera
  3. Vad fin Flash är! Vilken fin bild på honom och Matrix! Nu längtar vi verkligen tills han kommer hem till oss!

    Jonna

    SvaraRadera

Planer