2012-10-02

Pollux dag 60



Idag blir det bilder på Pollux som liten kattunge igen.
När jag öppnade skåpet så hoppade hon in och
la sig och jag vill ju inte bråka med henne, man ska
försöka bära så lite som möjligt. Så hon får väl
ligga där tills hon kommer ut.

Jag ska åka till Uppsala på onsdag - torsdag.
Jag hoppas att Pollux håller igen, hon ska ju inte
föda förrän på söndag. Hon har nog börjat leta boplatser,
så fort man öppnar ett skåp så hoppar hon in och
lägger sig. Jag har visat Anders och Janne var allt
ligger ifall hon skulle få för sig att föda tidigare,
Då får dom vara kattmorskor. Men jag kommer nog
att vara orolig hela tiden och mina tankar kommer nog
att finnas hos Pollux.

Dag 60-63
Det kan nu eventuellt komma lite mjölk.

Dag 61
Du kan nu starta att ta temperaturen på katten.
Ta den vid ungefär samma tidpunkt dom
återstående dagarna.

Jag tänker inte ta temperaturen, tycker att
det är onödig stress för Pollux, Bebisarna kommer
när dom kommer och vi kommer nog att märka
när det är dags.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Planer