2013-07-30

Lite bilder på dom små

 Jag har fått in ett virus i datorn och varit tvungen
att formatera om hela datorn, det gjorde tyvärr att
jag tappade alla mail. Jag vore glad om ni som har
mailat om en kattunge skulle vilja maila igen.
Ni behöver inte skriva allt bara så att jag vet
vem det är och vad ni önskar.
Jag kommer inte att kunna öppna mailen imorgon
då jag som tur är har mailat en kopia på
lösenorden till jobbet.

Kattungarna sitter och tittar på dom stora katterna


Så här gör man när man vill klättra upp i sängen

Nu är jag nästan uppe

Så här kan man ju också dricka vatten

Liten och söt

Undrar vad han tänker på

Nu har dom hittat stora kattmöbeln att leka i



Åh vad dom älskar att leka i den här

Den här är också ganska rolig att brottas med

mmmm mat

Så söt

Så här gör jag när jag äter, jagar bort alla
andra så jag får all mat för mig själv
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Planer