2015-03-11

BOKA TID

Det har gått förvånansvärt bra med
deras första spruta.

Alla har gått ner 30-40 gram, så jag har
handmatat alla idag för att få igång
dom igen, nu är det fullt ös här hemma.

Jag har fått lite förfrågningar om när
ni kan komma och hämta hem era
nya familjemedlemmar.

Så här tänkte jag

lördag 28 mars
12.00  -  Vimar
14.00 Aslak
16.00 Ernak

söndag 29 mars
12.00
14.00

torsdag 2 april
Gorm

Absolut inget krav att hämta
hem dom i helgen om ni
har annat för er, men tidigast på lördag.
Jag har semester 1 månad så jag är hemma.

Allt förutsätter ju förstås att dom inte får
några biverkningar av sista sprutan.

Jag har bokat tid till torsdag den 26 mars för
sista vaccinationen
id-chip
veterinärbestiktning


1 kommentar:

  1. Hej, vi bokar gärna kl 14 den 28/3 om ok. Mvh Kajsa och Johan

    SvaraRadera

Planer