2011-04-09

Morgon


Alla kattungar har nu fått sin medicin, ögona på alla ser jättefina ut,behövs inte tvättas mer förutom på Elclipse och Hurricane men deras ögon ser också fina ut men eftersom att det bara är koksaltlösning jag tvättar med gör det inget om jag torkar lite, säkert bara skönt för  dom brukar bli lugna då. Alla äter bra och har gått upp fint i vikt förutom Eclipse och Hurricane som stod stilla igår men jag är säker på att vi får upp dom tills ikväll. 
Hela högen är ett riktigt busjäng, dom höll på över en timme igår kväll och imorse blev jag väckt av springande tassar i ansiktet. ALLA LEKER BUSAR ÄTER OCH SOVER.

Flash
Pälsen kan se lite kladdig ut men det är bara
antibiotikapastan som hamnar lite här och var ibland

 Jag var väldigt orolig för Flash i början, nu har han bara lite skrovel i halsen ibland när han blir för ivrig märker ingenting annat. Dom andra kattungarna verkar inte vara märkbart tagna av sin förkylning.

2 kommentarer:

  1. Å vad han är fin! En riktigt stilig kille tycker jag! Så skönt att läsa att alla är pigga och glada! /Jonna

    SvaraRadera
  2. Det låter som om de är på bättringsvägen i alla fall!
    Skönt att läsa är det verkligen! Blir såklart orolig, precis som ni!

    Tassar i ansiktet låter inte helt fel! De ville säkert bara ha lite uppmärksamhet! :)

    SvaraRadera

Planer