2011-11-16

Lite blandade kissar

 Vi måste ha sovrumsdörren stängd på dagarna
när ingen är hemma för kattungarna klättrar
på gallret. Så här såg det ut ikväll när jag
kom hem och öppnade dörren.

 Tingeling har busat i röret

 Det här är nog Långben

 Här tror jag att vi har Pinocchio

 Vi har fått hem kattsand idag, jätteroligt
att klösa på kartongerna

 och sen tycker Tingeling att man kan försöka att
klättra upp på stolen

 Ser ut som Pinocchio igen

 Tingeling igen

 Mowgli, han är lätt att känna igen för han
är så mörk

 Mycket Tingeling idag tror jag

 Medusa

 Baloo

 En sovande Lufsen

En nyvaken Lufsen

Igår kväll när vi gick och la oss så busade alla kattungar
som vanligt utom Långben. Långben kom upp till mig
och började nosa och slicka mig på hakan näsan, sen
trampade han mig på munnen innan han kröp
 upp i halsen på mig och la sig på rygg och
 bara kurrade och mös. Det är då det
är så härligt att ha katter, hur skulle man kunna
vara utan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Planer