2011-09-02

Dag 48





Phenix blir bara tjockare och tjockare för varje dag som går.
Hon har blivit mycket mysigare den sista veckan och
ligger bredvid mig i soffan varje kväll och jag får
klappa hennes mage hur mycket jag vill.
Jag har känt små små oskyldiga sparkar och
att ungarna har rört sig inne i hennes mage.
Det är sååå mysigt och vi längtar så mycket nu
när det börjar närma sig. 2½ vecka kvar.

Dag 48 - 56
Honan tillbringar mycket tid med att tvätta sig själv.
brösten blir allt större. Hon kan också bli lite rastlös
och börjar söka efter ett boställe där hon kan ha sina
kattungar. Fostren börjar nu få sparsamt med päls.

2 kommentarer:

  1. Underbar blogg Christine! Kommer att följa er all the way! :)

    Alexandra
    S*Sevgilims

    SvaraRadera
  2. Tack Alexandra vad snällt.
    Jag gillar att blogga om katterna och skriva lite vad som händer när andan faller på. Ibland får man ju bara så tokiga bilder på katterna som man vill dela med sig.

    SvaraRadera

Planer