2011-09-16

Phenix dag 63

I morse kl 5 väckte Phenix mig med att kräkas.
Hon har kräkts 2 gånger till under dagen och
är jättelös i magen. Hon har inte ätit någon mat idag
men dricker mycket vatten. Jag och Phenix är i sovrummet
idag, allt är klart för dom små när dom kommer.
Phenix byter mellan golvet och sängen.
Hon är väldigt lugn och slummrar till ibland.

15.40
Jag har varit med Phenix hela dagen och hon har
sovit så bra och druckit vatten. Det är det som har
hänt än så länge.
Jag läste att katthonan kan kräkas 12-24 timmar innan
förlossning, det är öppningsskedet som börjar och även
att honan inte äter någon mat och det stämmer ju också
på Phenix. Men hon är fortfarande hård om magen och
den har inte ramlat ner ännu. Men jag har för mig att
magen inte ramlade ner förra gången. Jag fortsätter
att vara med Phenix och väntar på att nåt ska hända snart.

00.20
Ingenting har hänt ännu.
Ska nog försöka att sova lite.
Uppdatering kommer så fort något händer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Planer