2011-09-21

Phenix dag 68

14:30
Var det falsklarm igen? Phenix har varit lugn hela dagen och som vanligt
sovit på filten vi lagt ut till henne i vardagsrummet. Det kan ju också vara
så att öppningsskedet håller på för fullt, man upptäcker inte det på
alla honor. Vi gör som vanligt bara väntar och ser om det dyker upp
några nya tecken. Jag var så säker i morse men kanske för att jag
vill så mycket att det ska sätta igång.

I morse väckte Phenix mig 5.30, hon praktiskt taget satte sig på mitt huvud
och hon kurrade som en tok, hon hade ett par ryckningar i baken.
Jag har varit uppe och fixat kattlådor och kattmat satt på en diskmaskin
Phenix har varit efter mig hela morgonen. Eftersom husse sover i
vardagsrummet har vi gått in i sovrummet igen, och Phenix ligger
bredvid mig och kurrar. Det verkar som om det är dags på allvar
men men vi får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Planer