2011-09-17

Phenix Dag 64


Ingenting har hänt.
Det blir oroliga nätter det här, jag tror jag
somnade vi 2-tiden och vaknade 7 och Phenix
låg så fint och lugnt bredvid mig i sängen.
Jag har bestämt mig för att vi inte ska vara instängda i
sovrummet en dag till. Hon kommer nog och säger
till mig, det gjorde hon förra gången. Då startade
det strax efter sju på kvällen dag 64, ska bli spännande
och se hur länge vi får vänta den här gången.

17.30
Fortfarande ingenting.
Phenix har legat på filten hela dagen.
Hon har ätit några tuggor mjukmat i morse.
Nånting är ju på gång men verkar som om
öppningsskedet är långdraget.
Har inte sett någon slempropp ännu.
Man ser fortfarande bebisarna röra sig i magen.

Dag 64
24 - 12 timmar före nedkomsten går temperaturen
ner till ca 37,5 grader.
Lättare flytningar kan förekomma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Planer